Методичне об’єднання
вчителів естетико-гуманітарного циклу

Науково-методична проблема:

«Корекційно-реабілітаційна робота з учнями зі зниженим зором шляхом мовленнєвої діяльності у системі соціальних відносин».

Шляхи вирішення проблеми:

- стимуляція мовленнєвої активності;

- розвиток і розширення активного словникового запасу, свідомого мовлення;

- корекція, конкретизація і збагачення уявлень про навколишній світ;

- активізація пізнавальної діяльності на уроках та позаурочний час;

- предметно-практична та ігрова діяльність;

- участь у колективних заходах.

Структура роботи методичного об’єднання

/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Структура роботи.jpg

Основні завдання:

- Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання української мови та літератури, історії, іноземної мови, світової літератури, художньої культури та музичного мистецтва, на формування в учнів практичних умінь і навичок;

- Навчати школярів користуватися всіма багатствами мовних засобів, формувати уміння і навички зв’язного усного і писемного мовлення;

- Забезпечувати засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови;

- Удосконалювати форми і методи роботи на уроках, творчо підходити до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки;

- Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації;

- Регулярно проводити огляд новинок методичної літератури, періодичних видань;

- Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів;

- Особливу увагу приділяти корекційно-реабілітаційній роботі з учнями;

- Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу та інших народів світу.


Види виховної роботи

/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Схема 1.jpg

«Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з людиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя».

В.О. Сухомлинський

/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Схема 2.jpg

Склад методичного об’єднання


Арвачова Ніна Григорівна - вчитель української мови та літератури

Кваліфікаційна категорія - вища, вчитель-методист
Працює над проблемою: «Використання матеріалів шкільного музею Т.Г.Шевченко для розвитку зв’язного мовлення учнів»


Кальницька Юлія Миколаївна - вчитель української мови та літератури

Кваліфікаційна категорія - вища
Працює над проблемою: «Вдосконалення орфографічної зоркості та грамотного письма учнів»


Водолазська Олена Станіславівна - вчитель художньої культури та російської мови

Кваліфікаційна категорія - вища
Працює над проблемою: «Розвиток творчих здібностей учнів»


Бородавка Раїса Петрівна - вчитель історії

Кваліфікаційна категорія - I
Працює над проблемою: «Самостійна робота на уроках історії»


Муренець Людмила Сергіївна - вчитель української мови та літератури

Кваліфікаційна категорія - вища, старший вчитель
Працює над проблемою: «Розвиток мовлення на уроках української мови та літератури в класах за допоміжною програмою навчання»


Сало Ірина Альбертівна - вчитель англійської мови

Кваліфікаційна категорія - I
Працює над проблемою: «Активізація мовленнєвої діяльності учнів на уроках англійської мови»


Бубнов Костянтин Валерійович - вчитель музичного мистецтва

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст
Працює над проблемою: «Особливості розвитку музичності у слабозорих дітей на уроках музичного мистецтва»


Сімейко Марина Олександрівна - вчитель англійської мови

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст. Працює над проблемою: «Ігри на уроках англійської мови в початковій школі»



Фотогалерея

Позакласна робота.

/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-01.jpg/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-06.jpg/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-07.jpg/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-18.jpg/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-19.jpg

Використання інформаційно-комп'ютерних технологій на уроках.

/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-05.jpg/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-17.jpg/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-04.jpg/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-12.jpg

Розвиток творчих здібностей.

/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-16.jpg/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-20.jpg/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-14.jpg

Індивідуальна робота на уроці.

/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-03.jpg

Нетрадиційні форми уроків.


/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-10.jpg/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-11.jpg/Files/images/2_gumontarniy_tsikl/Фото-15.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 259