Методичне об’єднання
вчителів початкових класів

Науково-методична проблема:

Шляхи формування комунікативних умінь і навичок як ключовий напрямок корекційної - розвивальної роботи з молодшими школярами.

Шляхи вирішення проблеми:

- Оволодіння учнями ключовими компетентностями, які передбачають їх особистісно – соціальний та інтелектуальний розвиток; вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей,інноваційної діяльності;

- Забезпечення засвоєння і використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання і виховання школярів;

- Постійне підвищення рівня загальнодидактичної й методичної підготовки педагогів;

- Виявлення, пропагування та здійснення нових підходів до організації навчання і виховання.Поповнення «банку ідей» педагогічної творчості вчителів;

- Організація індивідуальної та корекційної роботи з учнями з особливими потребами.

Структура роботи методичного об’єднання

/Files/images/1_pochatkov_klasi/Структура роботи.jpg

Склад методичного об’єднання


Георгієва Наталія Миколаївна - вчитель початкових класів

Кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання "Старший вчитель"
Працює над проблемою: «Соціально-педагогічна адаптація та зміни в емоційно-почуттєвому розвитку молодших школярів з порушенням зору»


Желтухіна Ганна Миколаївна - вчитель початкових класів

Кваліфікаційна категорія - вища
Працює над проблемою: «Розвиток усного мовлення молодших школярів з порушенням зору»


Кулікова Тетяна Петрівна - вчитель початкових класів

Кваліфікаційна категорія - I
Працює над проблемою: «Розвиток зв’язного мовлення у слабозорих учнів»


Мельникович Віра Олександрівна - вчитель початкових класів

Кваліфікаційна категорія - вища
Працює над проблемою: «Розвиток пам’яті та логічного мислення молодших школярів з порушенням зору»


Мороз Наталія Петрівна - вчитель початкових класів

Кваліфікаційна категорія - ІІ
Працює над проблемою: «Дидактична гра як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів»


Прудникова Наталія Сергіївна - вчитель початкових класів

Кваліфікаційна категорія - І
Працює над проблемою: «Вплив творчої діяльності на рівень пізнавальної активності учнів зі зниженим зором»


Тютюнова Катерина Іванівна - вчитель початкових класів

Кваліфікаційна категорія - вища
Працює над проблемою: «Ігрова діяльність на уроках у початковій школі»


Музиря Оксана Іванівна - вчитель початкових класів

Кваліфікаційна категорія - ІІ
Працює над проблемою: «Розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках математики з використанням елементів інформаційних технологій»



Результати роботи

Модель випускника початкової школи

Повинен мати:

- знання з усіх навчальних предметів в обсязі не менше державного стандарту;
- позитивне відношення до школи, до навчального процесу;
- різноманітні корисні захоплення.

Повинен бути:

- зразковим охайним учнем, який дотримується правил шкільного режиму;
- чесним у відношеннях з товаришами і дорослими;
- вимогливим по відношенню до себе та оточуючих;
- готовим до подальшого профільного навчання.

Повинен володіти:

- знаннями про історичне минуле міста, країни, історичні символи держави;
- навичками культури поведінки, спілкування, безпеки.

Повинен прагнути:

- поєднувати особисті інтереси з інтересами колективу;
- проявляти себе в добрих вчинках;
- любити і поважати дорослих;
- допомагати товаришам.

Участь у предметних конкурсах

Учні початкових класів приймають активну участь у лінгвістичному конкурсі «Русский медвежонок» та математичній олімпіаді «Кенгуру».

/Files/images/1_pochatkov_klasi/Грамоты.jpg


Фотогалерея


/Files/images/1_pochatkov_klasi/фото-01.jpgЕмоційно-психологічне розвантаження/Files/images/1_pochatkov_klasi/фото-02.jpgКонкретизація уявлень про професії/Files/images/1_pochatkov_klasi/фото-03.jpgТифлокомплекс/Files/images/1_pochatkov_klasi/фото-04.jpgРозвиток дрібної моторики рук
/Files/images/1_pochatkov_klasi/фото-05.jpgІнтерактивна гра «Мікрофон»/Files/images/1_pochatkov_klasi/фото-06.jpgРозвиток мовлення засобами інсценізації/Files/images/1_pochatkov_klasi/фото-07.jpgЕкскурсія/Files/images/1_pochatkov_klasi/фото-08.jpgРозвиток логічного мислення та математичних уявлень

/Files/images/1_pochatkov_klasi/фото-09.jpgРобота методичного об’єднання на тифлосемінарі/Files/images/1_pochatkov_klasi/фото-10.JPGІндивідуально-корекційна робота /Files/images/1_pochatkov_klasi/фото-11.JPGКонкретизація уявлень про фрукти

/Files/images/1_pochatkov_klasi/індивідуальна робота_1.jpgІндивідуальна робота/Files/images/1_pochatkov_klasi/корекція дрібної моторики_1.jpgКорекція дрібної моторики/Files/images/1_pochatkov_klasi/методичне об\'єднання вчителів початкових класів_1.jpgМетодичне об'єднання вчителів початкових класів/Files/images/1_pochatkov_klasi/національно-патріотичне виховання_1.jpgНаціонально-патріотичне виховання

/Files/images/1_pochatkov_klasi/предметна діяльність_1.jpgПредметна діяльність/Files/images/1_pochatkov_klasi/реабілітаційно-відновлювальна робота_1.jpgРеабілітаційно-відновлювальна робота/Files/images/1_pochatkov_klasi/самоосвіта_1.jpgСамоосвіта

/Files/images/1_pochatkov_klasi/тифлосемінар_1.jpgТифлосемінар/Files/images/1_pochatkov_klasi/триетапний урок Монтессорі_1.jpgТриетапний урок Монтессорі/Files/images/1_pochatkov_klasi/сортування_1.jpgСортування

Кiлькiсть переглядiв: 301