Методичне об`єднання вихователів
Річний аналітичний звіт про роботу методичного об’єднання вихователів за 2019-2020 навчальний рік
Вихователь — це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства — розуму, думок, почуттів дітей, підлітків і юнацтва.
В.О. Сухомлинський
Девіз: "Кожна дитина - особистість"
Проблемне питання методичного об'єднання:
«Формування підготовленої до життя особистості, яка чітко орієнтується в сучасних реаліях»
Мета та завдання методичного об’єднання
Головною метою роботи методичного об’єднання є:
– становлення та розвиток життєвих компетентностей вихованців, свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших;
– створення необхідних умов для розвитку творчих здібностей та формування особистості дитини;
– стимулювання пізнавальної, практичної та комунікативної діяльності учнів, необхідної для формування, застосування та здобуття досвіду їх успішної подальшої адаптації у соціумі.
Завдання методичного об`єднання:
- залучення вихователів до інноваційної, пошукової діяльності;
- впровадження нетрадиційних методик, сучасних інтерактивних методів;
- використання у виховному процесі новітньо-оздоровчіх технологій;
- удосконалення педагогічної майстерності: постійний обмін досвідом, розвиток творчої ініціативи педагогів, виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів в практику роботи та впровадження в роботу кращого педагогічного досвіду;
- систематичне ознайомлення з новинками методичної літератури.
Пріоритетні напрямки в роботі:
– створення сприятливих умов для розвитку та саморозвитку кожної особистості;
– застосування особистісно зорієнтованих педагогічних технологій: попередження асоціативної поведінки, профілактика шкідливих звичок;
- впровадження інноваційних ефективних методів виховання, залучення молоді та батьків до практичної реалізації розвитку в умовах сучасного розвитку суспільства;
- створення “банку інформації” з проблеми формування креативної особистості шляхом організації відносин “Людина – Суспільство”.
Для досягнення поставленої мети вихователі спираються на загальнолюдські цінності, такі, як: Людина, Сім’я, Батьківщина, творчість.
Весь освітній процес спрямований на те, щоб допомогти дітям здобути потрібні знання та вміння, навчити застосовувати їх у майбутньому житті.
Вихователі систематизують пізнання світу дитини, вчать думати, стимулюють інтерес до оточуючого, відкриваючи дітям якомога більший потік інформації з життя, підтримують допитливість, розвивають спостережливість, творчі здібності, нахили.
Робота між засіданнями
Зміст роботи | Термін проведення | Відповідальні |
---|---|---|
Інструктивно-методичні наради | 1-2 рази на місяць | Заступник директора з виховної роботи |
Взаємовідвідування виховних заходів | Протягом року | Члени МО |
Консультації з молодими педагогами з питань виховної та методичної роботи | Протягом року | Заступник директора з виховної роботи, педагоги наставники |
Самоосвіта вихователів | Протягом року | Члени МО |
Методичні теми, над якими працює колектив вихователів у 2020-2021 навчальному році
Василенко Л.В. 1-А клас
Працює над проблемою: «Особливості формування здорового способу життя у дітей з особливими освітніми потребами»
Марченко С.М. 1-Б клас
Працює над проблемою: «Виховання дітей молодшого шкільного віку засобами творчості»
Мілевська І.В. 2 клас
Працює над проблемою: «Формування морально-етичних якостей у дітей молодшого шкільного віку»
Соломєнна Д.К. 3-А клас
Працює над проблемою: «Формування духовно-моральної, життєво-компетентної особистості в сучасних умовах»
Бухтіярова Ю.А. 3-В клас
Працює над проблемою: «Виховання в здобувачів освіти етичних норм і правил поведінки в сучасному житті»
Кучинська М.А. 3-Б клас
Працює над проблемою: «Формування духовно-моральних цінностей молодших школярів в освітньому процесі»
Сімейко М.О. 4-А клас Працює над проблемою: «Розвиток особистості дітей з особливими освітніми потребами в процесі освітньої діяльності»
Дерев’янко К.О. 4-Б клас Працює над проблемою: «Формування учнівського колективу та його вплив на особистість дітей молодшого шкільного віку»
Панасенко С.М. 5 клас
Працює над проблемою: «Формування національної свідомості, патріотичних почуттів учнів засобами національно-патріотичного виховання. Виховання сучасного громадянина України»
Олексіюк О.І. 6 клас
Працює над проблемою: «Формування особистості здобувачів освіти з особливими потребами через формування індивідуальної культури та здоров’язбережувальної компетентності»
Руда Т.О. 7-А клас
Працює над проблемою: «Формування особистості. Виховання активної громадянської позиції, любові до своєї держави»
Пньова Н.І. 7-Б клас
Працює над проблемою: «Особливості формування здорового способу життя та екологічної культури у дітей з особливими освітніми потребами»
Лаврєнтьєва С.М. 8 клас
Працює над проблемою: «Формування моральних якостей через виховну систему зростання особистості»
Лазько О.В. 9 клас Працює над проблемою: «Формування свідомої поведінки здобувачів освіти засобом моральних норм»
Сопєльнікова К.В. 10 клас
Працює над проблемою: «Система національного виховання, як один з напрямків формування громадянина України»
Примак О.Я. 4-А, 11 класи
Працює над проблемою: «Використання інтерактивних технологій у процесі виховання - запорукарозвитку креативної особистості»
Небесний Я.Ю. 11 клас
Працює над проблемою: «Здоровий спосіб життя, як складова морального виховання особистості»
Бубнов К.В 6, 9, 10 класи
Працює над проблемою: «Формування громадянина-патріота засобами мистецтва»